Forum
ForumChatPomocSzukajUżytkownicyGrupyStatystykiAlbumDownload

Menu
własny link
Forum
Strona Główna
Użytkownicy
Szukaj
Grupy
Rejestracja
Statystyki
Kto tu rzadzi :)
wlasny link2

Szybka rejestracja
Użytkownik:
Hasło: Potwierdź Hasło:
E-mail:
      

Witamy Gość
Obecny czas to 2022-08-09, 12:43
Styl forum:

Szukaj
Szukaj:
Szukaj w:

Zaawansowane wyszukiwanie

Statystyki
Nasi użytkownicy napisali 17544 postów, 1256 tematów
Mamy 17321 zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zarejestrowana osoba: LucaLasc

Kto jest na Forum
Przez ostatnie 24 godziny byli na forum:
0 Zarejestrowanych, 0 Ukrytych i 21 Gości
Z zarejestrowanych:
Brak
Użytkowników w ostatniej godzinie:21
[ Kto jest na Forum ]
Na Forum jest 8 użytkowników :: 0 Zarejestrowanych, 0 Ukrytych i 8 Gości
Zarejestrowani Użytkownicy: Brak
Najwięcej użytkowników 135 było obecnych 2020-03-17, 17:19

Tytuł newsów lub strony
Dowolna tresc opisująca portal, strone, forum ...

Byliśmy w Gazecie
Autor: Magnus @ 2010-08-11, 22:15
http://www.onel.pl/?mod=art&id=8702

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

www.
Autor: Magnus @ 2010-07-27, 10:54
Wszelkie informacje na naszej stronie
http://www.paintball-elblag.pl/

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Galeria zdjęć ze scenariuszy
Autor: Magnus @ 2010-02-06, 00:47
http://picasaweb.google.p...CJjYxf7WrqbrpQE

Komentarze: 5 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Scenariusze
Autor: Magnus @ 2009-08-02, 12:27
1.Zdobywanie flagi przeciwnika. Klasyka. To pierwszy i na pewno najpopularniejszy scenariusz gry leśnej. Zdecydowana większość gier leśnych (scenariuszy) to modyfikacje i rozwinięcia tej właśnie gry. W grze udział biorą 2 zespoły (liczba graczy dowolna, choć im więcej tym lepiej). Każdy zespół ma swoją flagę (bazę). Wszyscy uczestnicy powinni zaczynać grę w tym samym czasie (na umówiony wcześniej znak) w swoich bazach. Zawodnicy trafieni kończą grę i schodzą z terenu walki. Jeśli podczas trafienia zawodnik niósł flagę, musi ją zostawić w miejscu, w którym został wyeliminowany (w miejscu widocznym, a nie metr pod ziemią). Zawodnik wyeliminowany, czyli „zabity", nie ma prawa głosu - nie może podpowiadać, zdradzać pozycji przeciwnika ani słownie ani gestykulując. Wygrywa ta drużyna, która zdobędzie flagę przeciwnika i doniesie ją do swojej bazy.
2.Obrona Elbląga. Dobre ćwiczenie jak bronić lub atakować pozycje flagowe lub po prostu "naparzanko bez gry wstępnej (czytaj - strzelanie bez podchodów)". Dwie drużyny: atakujący i broniący. Obrońca wybiera teren, na którym będzie się bronić i oznacza go (nie wolno obrońcom wychodzić poza wybrany teren). Czas, w zależności od ilości graczy, rodzaju i rozmiaru terenu. Atakujący wygrywa zdobywając flagę (wystarczy ja podjąć), obrońcy powstrzymując atak.
3.Akcja ratunkowa. Prosta gra polegająca na odbiciu zakładnika. Dwie drużyny. Jedna zła (terroryści) porywa zakładnika, druga dobra (antyterroryści) odbija zakładnika (nie tkniętego). Gra na czas ok. 10 min. Jeżeli drużyna ratunkowa nie zdąży odbić biedaka (wynudzi się potwornie) to przegrywa. Zakładnik nie może poruszać się aż nie zostanie dotknięty przez „swojego" gracza. Do tego czasu nie wolno terrorystom strzelać do zakładnika. Zakładnik jest uratowany jeżeli nie tknięty powróci do swojej bazy.
4.Ochrona Prezydenta. Scenariusz stary jak świat (no może jak paintball). Jedna osoba musi poświęcić się i odłożyć pistolet (prezydent). Pozostali gr...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Nasze poletko
Autor: Magnus @ 2009-07-29, 11:54
Zdjęcia z pola
1. Nasze pole ma 200mx50m nie licząc lasu i rzeczki.
2. Pole jest ogrodzone
3. Są wydzielone miejsce siedzące ze stołami na ok. 30-40 osób
(za siatką bezpieczeństwa) na przygotowanie się zawodników do gry
4. Posiadamy osobą wiatę z kominkiem
5. Przeszkody:- łącznie jest ok. 60, w tym:
- 1 zamek z dwoma wieżami
- 1 zamek z jedną wieżą
- 1 wieża obserwacyjna (dla sedziego lub obserwatorów)
- 1 bunkier
- 1 przeszkoda szeroka (5m)
- pozostałe przeszkody rozstawione w oodległości 6 m jedna od drugiej
6. Dojazd:
- możliwość dojazdu autobusem nr 22 lub
- naszym busem (za wcześniejszym ustaleniem) lub
- indywidualnie tj. ogólny kierunek na Gronowo Górne, następnie w
stronę Przezmarka i dalej na Sierpin. Ok. 1 km od Kościoła w
Przezmarku znajduje się most po przejechaniu którego (po lewej
stronie) znajduje się nasze pole.
7. Wszelkie pytania na numer: 669 67 21 75 lub 502 305 082

Komentarze: 0 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Ostatnie tematy
» 23.04. Stek
» Chlebusio
» 05.03.2022r. Bowling
» Szczegóły Dnia Kobiet
» Wyjazd rodzinny 17-19, 24-26.06.2022
» Loduwa
» 05.03.2022r. Dzień Kobiet
» Kociołek 15.01.2022
» szybkie morsowanie
» Dokarmianie zwierząt

Zaloguj
Użytkownik:
Hasło:
Zapamiętaj 
Zapomniałem hasła
Rejestracja

Ostatnie zdjęcia
UNIT 02 Bory Tucholskie
Wysłał: Baudi
2010-07-02, 17:26
Oceny: nie ocenione
Komentarze: 0
Sierpin zimowe malowanie
Wysłał: Baudi
2010-01-26, 18:31
Oceny: nie ocenione
Komentarze: 0

Najaktywniejsi użytkownicy
Magnus  postów 4343
Łysy  postów 1961
Pascal  postów 1537
Joker  postów 1426
Baudi  postów 1098
Szyszunia  postów 1064
Dexter  postów 919
Dogg  postów 877
Bienias  postów 844
Maniek  postów 628

Kto jest na czacie
Na czacie jest 0 użytkowników
[ Zaloguj się by wejść na czat ]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
W tym miejscu możesz ustawić własną stopkę portalu
Strona wygenerowana w 0,29 sekundy. Zapytań do SQL: 26